Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Skälen att köpa nya tuttar är många

Publicerad 2011-07-30 08:26:11 i Allmänt,

Visst är det som Denise Richards säger i artiklen nedan att man är mer sårbar och tacksam att påverka när man är 19. Har man passerat 40 som undertecknad har så har man mer i råg i ryggen och självförtroende att man i de flesta fall bara fnyst åt en läkare som föreslagit några främmande föremål i kroppen som man inte godkänt själv.
Nåt annat som jag tycker är märkligt är att så många pratar om sina nya tuttar som en investering och att de ger jobb. Men det är ju ingalunda frågan om nåt unikt de i så fall satsat pengar på då "alla" har det. Borde det inte snarare vara så att man får jobb där borta just för att man _inte_ har plasttuttar!? :)
Nåja, det var bara en morgonfundering i all hast.
Ha en bra dag alla!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article13394763.ab

Kommentarer

Postat av: michaela.

Publicerad 2011-07-30 11:53:57

Snälla ställ en fråga i min frågestund! :D

kram på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela