Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Såklart att Beckham ska designa kallingar!

Publicerad 2011-07-29 00:44:46 i Allmänt,

Han är ju fotbollspelare, och vad gör de annars..än att designa kallingar?! *ironisk*
Jag börjar bli less på dessa kändisar som brer ut sig likt bläckfiskar åt alla håll för att möjliggöra en ökning av sin redan digra förmögenhet. Det börjar bli svårt att bland dagens kändisar att veta vad de egentligen GÖR till yrket. Nu kan kocken på TV lika gärna vara inredande plastikkirurg på femman. Hallåan på tv kan vara en sjungande dagisfröken som varit med i melodifestivalen. Måste några få göra allt? Kan det inte lämnas plats åt andra också? Talang finns det gott om om nån skulle orka ge dem en chans. Jag tycker att det är mångfalden som gör saker och ting så mycket mer spännande. Önskar att H&M skulle bjuda in okända glada amatörer som brinner för det de håller på med, och låta dem spåna fritt. Jag är säker på att det hade blivit sjukt kul, och resultatet hade säkert överskridit alla förväntningar. Man behöver inte heta Beckham eller Salming för att kunna det där med kallingar. Nädå, det kan allt Karlsson och Svensson också. Bara de får chansen att visa det!!

http://www.aftonbladet.se/sofismode/article13388586.ab

Kommentarer

Postat av: bella

Publicerad 2011-07-29 02:14:23

Heej fin blogg du har,

allt bra med dig :)?

Kolla in min blogg om du är intresserad av mode eller vill följa en 18 årig Modell tjejs framgång i New York.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela