Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

ORKAR du mer Robinson?!

Publicerad 2011-08-29 21:40:23 i Allmänt,

Jag kan inte säga att jag vare sig vill eller orkar. Fast hade jag velat så hade jag säkert också orkat. Antar att det hänger på vad man prioriterar.
Faktum är att jag inte tittade på ett enda avsnitt förra säsongen. För mig känns det totalt uttjatat och urvattnat. Bara tanken ger en fadd smak i munnen. Jag kanske missar nåt spektakulärt som väljer bort det?
Det är likaså med "Fångarna på fortet"...VARFÖR!? Kunde det inte fått vila i frid där det låg?
Jag är inte mycket för nostalgi och favorit i repris. Allt har en storhetstid, för att sedan falla så sakteliga eller med en rejäl nosdykning.
Däremot så har jag faktiskt gluttat lite så där lagom på Bingolotto nu när härlige Bylund står vid rodret. Denna veckan kanske det tom blir en inhandlad lott! Första gången på i allafall 10 långa år. Fast i det fallet kan jag ju skylla på att man ju faktiskt kan vinna pengar...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela