Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Frukost på balkongen!

Publicerad 2011-08-30 07:10:31 i Allmänt,

Jag älskar att sitta på balkongen. Sitter där flera timmar per dag med mina studieböcker. Inbillar mig att det jag läser sjunker in snabbare med frisk luft och fågelkvitter.
Just nu är det inte lika mycket kvitter som moln på himmelen dock. Riktigt förbannat igenmulet är det, och till detta en ganska så kylslagen väderlek.
Jag gick ut med de bästa av intentioner då det gällde att avnjuta ännu en frukost på balkongen, och jag lyckades. Det finns ju inget dåligt väder vet ni väl! :) Jag var klädd som för en fjällvandring kändes det som...
En granne som var ute på sin balkong och vädrade sängkläderna slängde iväg ett "Är du från vettet, kvinna?!" och jaaa...lite knasig är jag nog allt...;)

Frukosten:Biffar med gorgonzola och ett glas pepsi max

Utsikten för dagen...

Kommentarer

Postat av: klös

Publicerad 2011-09-01 09:39:36

va...bantar du ..du som var så nöjd med dina volanger :-)

Postat av: WhoopsieDaisie

Publicerad 2011-09-01 12:46:31

Ha ha...nääää! Banta kommer aldrig att vara min grej.Men jag fick order om att göra slut på gorgonzolan omedelbums pga lukten, och då fick det bli biffar med gorgonzola i....:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela